Monday, August 25, 2014

GLA Complex Untuk Kulit Yang Sihat

posted by Mohd Yusof Rahmat

Salam & Selamat Pagi!

Kepada yang dah mula bekerja semalam, mungkin korang takder rasa Monday-blues lagi. Tapi yang baru nak start kerja hari nie, banyak2 bersabar yer! That feelings will definitely go away, maybe kol 4.30ptg nanti... hehehe

Anyway, semalam saya offday. Banyak menghabiskan masa berehat2 kat rumah. Most of the time dok ngadap TV layan drama Hannibal Season 1. Camtulah nak abiskan masa berehat (yup! i'm such a soap opera junkie!). Kat umah kitaorang takder Astro. HyppTV nie pun amik pakej yang paling basic je, tu pun sebab free. So kitaorang memang jarang tengok TV kat umah.

Yang penting, ada WiFi kat umah untuk surf internet. Bila ada WiFi, boleh la download movie/drama secara illegal kat bittorrent... ahaks! Nak beli DVD yang ori memanglah jauh sekali. Nak beli yang pirate pun takder duit ko! Kalo sesiapa minat citer Silence of the lambs, mungkin korang akan suker jugak drama nie. Based on karakter Dr Hannibal Lecter jugak. Interesting kan?


Semalam cuaca gloomy jer kat sini. Hujan sekali sekala dari pagi sampailah ke petang. Masa saya gi beli lunch, hujan lebat giler! Nasib baik time tue dah siap tapau makanan. First time drive sorang2 time hujan lebat memang pengalaman yang agak menakutkan. Saya bawak slow2 jer. Alhamdulillah selamat pulang ke rumah.

Cuma korang mungkin perasan, time hujan lebat, mesti ada driver yang pasal lampu emergency. Rasa macam geram jer, sebab kita yang drive kat belakang dia nie, tak tahu samada dia nak ke kiri ataupun ke kanan. Apa motif dia agaknyer eh? Mungkin dia rasa dengan pasang lampu emergency tu orang belakang akan notice yang dia tengah drive time hujan lebat & dia tak dapat nak decide samada nak masuk lane kiri ataupun kanan. Aaah! Biarlah! Rasanya memang ramai yang camtuh!

Anyway, semalam lepas lunch, sambil tengok drama, saya pun scroll2 fon dok baca status2 kat Instagram & Facebook. Ramai pulak dok update status pasal Shaklee GLA Complex. Bukan ahli/distributor pulak tu! Kemain lagi dia recommend kat kengkawan dia. Hmm... mulalah saya teruja nak try. Kat umah nie pun memang ada beberapa botol GLA Complex yang Hafez simpan, nak buat stok coz ramai customer dia yang suka order. Ada tu suka order last minute & nak dan dan tu jugak! Ada ramai customer yang repeat order. So saya pun rasa... hmmm... mesti ada something special tentang GLA Complex nih.

Sudahnyer, saya pun beli sebotol daripada Hafez. Nak jugak try & lihat kesannya terhadap kulit saya, kan? Guna produk2 penjagaan kulit luaran memang tak cukup untuk dapatkan kulit yang sihat, cantik & nampak lebih muda.


Untuk yang baru 1st time dengar pasal GLA Complex nie, kat sini saya nak share poster yang Hafez buat & upload kat Facebook page dia...


Ia bukan sahaja penting untuk kesihatan kulit, tapi sangat2 elok untuk wanita yang mempunyai masalah hormon kurang stabil. Bila baca testimoni pengguna (yang bukan ahli), ada yang 5 bulan tak tang haid. Jenuh dah dia turun naik hospital pakar untuk dapatkan rawatan hormon, makan ubat yang doktor kasi (yang biasanya diperbuat daripada bahan sintetik), dan ada juga yang ambil ubat2an tradisional. Tapi tak jugak nampak sebarang perubahan positif. Tapi selepas 2 minggu makan GLA Complex nih, kitaran haid dia terus jadik normal macam dulu2.

Kalau korang nak tahu dengan lebih terperinci, boleh hubungi saya ataupun Hafez ya! Kat Facebook page dia ada banyak poster yang dia buat tentang GLA Complex nie. Memang banyak info berguna untuk sesiapa yang berminat. Sampaikan ramai Shaklee Independent Distributor yang share poster dia kat wall masing2. Sudahnyer si Hafez nie dah jadik macam jurucakap Shaklee pulak kan? hehehe... sabau jelah!

Okaylah, saya nak pi Pasir Gudang, nak gi beli barangan buat kek. Nanti ada kelapangan saya update lagi ya! Dadaaaaaa!!!!

0 comments:

Post a Comment