Saturday, August 30, 2014

Penangan Enfuselle Buat Pengguna Sebenar

posted by Mohd Yusof Rahmat

Salam U Olls! Apa khabar? Harap2 semua sihat2 la yer!



Hari nie saya nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat salah seorang sahabat baik saya, Shazwan. Harapan kami semoga Shaz selalu2 sihat tubuh badan, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & semoga dapat mencapai apa2 yang dicitakan di dalam hidup. Terima kasih kerana menjadi seorang sahabat yang sangat baik, selalu menghulurkan bantuan, memahami, selalu memberi sokongan moral & sedia mendengar keluh kesah saya. Semoga persahabatan kita bekekalan hendaknya.

Anyway, hari nie saya nak share beberapa testimoni pengguna2 Shaklee Enfuselle. Gambar2 nie semua saya google jer. Kagum jugak bila tengok kesan yang telah mereka perolehi. Ada jugak yang mengalami masalah kulit yang teruk, dan setelah menggunakan Enfuselle, masalah mereka dapat diatasi.





Amazing kan? Kombinasi penggunaan produk penjagaan kulit Shaklee Enfuselle dengan supplement2 untuk kulit memang memberikan hasil yang ketara! Tapi untuk pasaran tempatan, cuma ada sesetengah produk Enfuselle yang dijual kat sini. Ada sesetengah memang belum dibawa masuk lagi. Mungkin ianya bergantung kepada iklim negara tertentu. Ada negara mempunyai climate yang berbeza dengan kita. Ada sesetengah produk memang kurang sesuai untuk iklim Malaysia yang serba bahang nih... hehehe.

Saya dah cuba & memang saya puas hati dengan hasilnya walaupun baru guna lebih kurang seminggu. Yang penting, produk2 Shaklee nie semulajadi, selamat & tak mendatangkan kesan sampingan yang negatif. Kesan yang kita akan perolehi adalah "puas hati". Yang penting, kena istiqomah & yakin yang semua tu Allah yang punya kuasa. Kita nie mesti berusaha. Kalau kita tak berusaha (asyik berdoa  je supaya dapat kulit cantik), cemana Allah nak makbulkan, tul tak?

Kalau korang ada masa, cuba google "testimoni enfuselle', mesti jumpa lebih banyak lagi! Kalau nak order, boleh hubungi saya ataupun Hafez kay!

Okaylah, tu jer untuk hari nie. Nanti ada citer saya tulis lagi kay! Babai!

0 comments:

Post a Comment