Thursday, October 9, 2014

Jom Kurus Dengan Cara Sihat & Selamat

 

Semalam lepas saya bom newsfeed dengan fakta2 Cinch Shake, ramai juga yang dok PM nak bertanya dengan lebih lanjut tentang Shape Up Set daripada Shaklee nie. Terima kasih banyak2. Saya harap persoalan u olls semuanya dah terjawab.

 Tapi set tersebut bukan sekadar minum Cinch Shake jer. Kita perlu ada beberapa supplement tambahan yang lain, untuk membantu badan kita membakar lemak yang sedia ada tersimpan kat dalam badan nie, di sambil mengekalkan jisim otot yang sedia ada & metabolisme yang tinggi. Supplement2 tambahan nie saling berganding di antara satu sama lain untuk memberikan kita hasil yang lebih optimum. Setiap supplement mempunyai fungsi2 yang tersendiri.

 Tetapi tak semua individu perlu makan kesemuanya. Setiap individu mempunyai keperluan & target yang berlainan. Ada yang hanya perlu ambil 2-3 jenis supplement sahaja, tapi ada juga yang perlu ambil beberapa lagi supplement tambahan. Sebab tulah lebih elok jika kita study dulu tubuh & keperluan masing2. Jangan nak kurus main ikut2 orang jer, nanti orang lain kurus, kita tak jugak kurus. Puncanya ialah tersilap pilih supplement.

 Yang paling penting, kita pilih untuk turunkan berat badan dengan cara yang lebih sihat & selamat. Jangan merisikokan diri anda dengan cara2 yang tak selamat, nanti badan sendiri yang menanggung bahananya.

0 comments:

Post a Comment