Wednesday, October 1, 2014

Dia Berbau Vanilla; Menaikkan Nafsu Ramai Orang

Salah satu sebab saya suka sangat Shaklee ialah beberapa supplement yang boleh dijadikan minuman yang lazat. Dah la sedap, berkhasiat pulak tu. Memang baik untuk menjaga kesihatan kita sepanjang hari.


Energising Soy Protein (ESP) ialah salah satu supplement Shaklee yang berjaya menambat hati rakyat Malaysia. Peminat-peminat ESP akan sentiasa ada at least 2 tin ESP di rumah mereka.

Bulan puasa yang lalu, boleh dikatakan hari-hari housemate saya, Hafez berbuka dan bersahur dengan ESP. Macam dah ketagihan, hehehe.

Beliau menjalani ibadah berpuasa dengan penuh tenaga sampaikan beliau kata,  "macam mengelat pulak sebab puasa kali ni langsing tak letih".

Apa yang membuatkan ESP unggul dalam memberi tenaga (energise) kepada pengguna ialah kandungan nutrisi bagi setiap hidangan. Rujuk poster Hafez ni untuk tahu lebih lanjut:


ESP berbau vanilla lembut menaikkan nafsu makan sesiapa saja yang merasa. ESP juga sangat versatil. Senang nak dipadankan dengan macam macam buah. Ni saya kongsi resepi berasaskan ESP daripada Hafez.


Eksotik kan! 

Sila cuba resepi ni, sangat lazat dan menyegarkan.

Kalau takde ESP dan nak cuba setin dua, boleh la hubungi saya di 019-3753414. Whatsapp atau mesej pun boleh kalau malu malu kucing.

0 comments:

Post a Comment