Tuesday, December 16, 2014

3 Peranan Utama CoQHealth Plus Untuk Kesihatan Jantung

CoQHealth Plus Shaklee merupakan supplemen yang  mengandungi campuran 28 mg CoQ10, Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau.

Dengan mengambil sebiji kapsul CoQHealth Plus setiap hari selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran darah serta membantu menambah & mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah.

Setiap botol mengandungi 30 kapsul lembut CoQHealth Plus. Disarankan 1-2 kapsul sehari selepas makan, terutama selepas makan makanan yang berlemak dan berminyak.

CoQHealth Plus boleh membantu dalam hal-hal yang berkaitan dengan jantung kerana ia boleh meningkatkan pengeluaran tenaga dalam sel-sel, mencegah pembentukan darah beku dan bertindak sebagai antioksidan. Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa pengambilan supplemen CoQHealth Plus Shaklee boleh membantu mencegah dan merawat penyakit berikut:

1) Serangan Penyakit Jantung

Satu kajian klinikal mendapati bahawa orang yang mengambil supplemen CoQ10 setiap hari dalam tempoh 3 hari selepas serangan penyakit jantung adalah kurang berisiko untuk mempunyai serangan jantung yang berikutnya.

2) Kegagalan Jantung

CoQHealth Plus Shaklee boleh membantu merawat kegagalan jantung apabila digabungkan dengan ubat-ubatan konvensional. Orang yang mempunyai kegagalan jantung kongestif, di mana jantung tidak dapat mengepam darah biasanya akan mempunyai tahap CoQ10 yang rendah.

Kegagalan jantung boleh menyebabkan darah terkumpul di bahagian-bahagian badan yang lain, seperti paru-paru dan kaki. Ia juga boleh menyebabkan sesak nafas. Beberapa kajian klinikal telah menunjukkan bahawa suplemen CoQ10 membantu mengurangkan bengkak di kaki, mengurangkan cecair di dalam paru-paru, menjadikan pernafasan lebih mudah dan meningkatkan kapasiti untuk pesakit jantung melakukan senaman.

3) Tekanan Darah Tinggi

Beberapa kajian klinikal yang melibatkan jumlah beberapa individu di Amerika Syarikat menunjukkan bahawa CoQ10 boleh mengurangkan tekanan darah. Walau bagaimanapun, ia mungkin mengambil masa 4 – 12 minggu untuk melihat apa-apa perubahan.

1 comments:

  1. Mencari Penapis Air MURAH dan Berkualiti?

    Bio ULTRA ALKALINE pilihan Terbaik? Kenapa?
    1 - Harga jauh lebih Murah dr Jenama-jenama terkenal.
    2 - Kualiti Air setanding dgn Jenama antarabangsa.
    3 - Filter2 yg berkualiti dan mendapat Sijil HALAL JAKIM
    4 - Servis Berkala, ada Warranty & Design menarik
    5 - Pemasangan sepantas 1-2 Hari shj (Seluruh Semenanjung)

    HARGA bermula dr RM699

    KAMI juga menjual semua jenis filter penapis air (Semua Model Termasuk Coway, cuckoo, Jik soo, hijrah, elken dan lain2) RM250 utk 4 Filter TERMASUK POSTAGE

    http://penapis-air-bioultra.blogspot.com/

    Hubungi:
    0178895990 atau click http://bio.wasap.my

    ReplyDelete