Sunday, December 21, 2014

Herb-Lax Membantu Untuk Membersihkan Usus

Rata-rata penyakit berpunca dari sistem perkumuhan yang tidak sempurna.

Contohnya, usus sebagai salah satu organ di dalam sistem pencernaan. Apabila usus kita kotor & banyak plak, maka bakteria pun suka nak membiak. Bila dah jadi camni, zat-zat & nutrien daripada makanan ataupun supplement tak dapat diserap dengan efektif oleh usus.

Maka pembersihan usus melalui Herb Lax sangat membantu untuk maintain kesihatan yang baik.

Herb-Lax membantu dalam proses pembersihan usus, dengan syarat kena banyak minum air kosong. Apa yang membuatkan saya selesa dengan Herb-Lax ialah kita takkan lalui cirit-birit. Ia cuma membantu untuk singkirkan toksik & plak yang terkumpul di dalam usus kita.

Untuk pengambilan Herb-Lax, saya suka cadangkan makan 3-4 biji sebelum tidur. Pastikan minum banyak air kosong masa tu supaya proses membuang lebih lancar dan selesa. Saya tak amalkan setiap hari kecuali masa minggu pertama amik Herb-Lax. Lepas tu, saya makan 2-3 kali seminggu je untuk maintain.

Herb-Lax bukanlah julap seperti yang biasa terdapat di pasaran. Tapi fungsinya sangat-sangat membantu untuk membersihkan usus kita. Agar nutrien daripada supplement yang kita makan tu dapat diserap dengan lebih sempurna. Baru la nampak kesannya.

0 comments:

Post a Comment