Thursday, September 25, 2014

Harga Runtuh Shaklee Collagen Powder

posted by Mohd Yusof Rahmat

Salam & Selamat Tengahari U Olls!


Aduhhh... dah 2 hari tak update blog. Rasa macam terketar2 jer tangan nie. Macam orang lama 'tak mendapat' kan? Hahaha...

Bukannya apa, setiap kali lepas habis update blog, saya rasa lega sangat. Yelah, saya nie tak mampu nak gi jumpa psikitaris! Bukannya murah doktor2 pakar nie kan? Bila kita dapat citer tentang masalah kita ataupun berkongsi cerita harian kita kat blog, rasa macam ada satu beban dah diangkat daripada bahu nie.

Korang yang membaca blog saya nie, ada blog jugak tak? Kalau ada, boleh la share ngan saya. Saya nie tak ramai kengkawan bloggers. Yelah, bak kata orang, blogging is soooo yesteryear kan? Tapi jangan tak tau, dunia blogging sekarang nie dah jauh lebih advance berbanding dunia blogging awal2 dulu. Bila bukak blog orang, kadang2 tu terkesima jap dok tengok betapa canggihnyer blog orang lain berbanding blog kita sendiri... hehehe. Ada sesetengah blogger tu dah takyah kerja makan gaji. Hasil berblogging dia pun dah melebihi gaji bulanan kita kan?! 

Blog2 yang saya selalu baca semuanya saya tepek alamatnya kat bahagian kanan page nie. Senang nak refer. Cuma ada kalanya tak sempat nak tinggalkan komen. Baca sekali imbas setiap pagi, then terus tutup. Maklumlah... bz kononnyer, bisnes tengah baru nak naik sekarang nie... giteewwww!

Anyway, hujung2 bulan nie semua orang Shaklee memang tengah bz buat closing. Mentor2 kami pun lebih agresif kasi guidance & buat kelas utk kami capai matlamat kami berada di dalam bisnes nie. Jadi, usaha perlu digandakan. Tawakal jugak perlu dilipatgandakan jugak. InsyaAllah jika konsisten & lebih fokus, semua orang boleh berjaya. Yang penting kita kena percaya yang pemberi rezeki ialah Allah, bukannya manusia ataupun syarikat.

Oh ya... masuk hari nie saya dah ada 5 orang anak Shaklee. Syukur sesangat. Bukannya apa, cuma bila orang berminat nak mencuba produk Shaklee, saya lebih suka jika pelanggan saya mendaftar jadi ahli je. Selain dapat beli produk2 Shaklee dengan harga yang jauh lebih murah, mereka juga dapat perhatian yang lebih berbanding pelanggan2 yang bukan ahli.

Contohnya... bulan nie 2 orang anak Shaklee saya dapat hadiah spesel daripada saya & Hafez...


Hadiah kami taklah semahal mana. Tak la sampai riban2 regenyer. Yang penting, ianya ikhlas daripada kami berdua sebagai tanda penghargaan buat pelanggan2 kami yang dah membeli dengan banyak daripada kami.

Haaa... seronok kan jadi customer kami? Ada beberapa lagi freebies yang belum mempunyai tuan. Kalau u olls berminat, cepat2 la ambik peluang nie okay! Lagi banyak u olls membeli, lagi mahal la hadiah yang u olls akan dapat! Huhuhu...

Oh ya... sebelum sampai hujung bulan nie, sekali lagi nak beritau u olls tentang promosi Shaklee Collagen Powder (SCP)...


Promosinya macam nie:

Harga jualan 1 kotak SCP = RM298
Harga untuk 6 kotak SCP = RM1788

Jika u olls beli 6 kotak, u olls akan dapat:

i) Percuma 1 kotak SCP (bernilai RM298)
ii) Percuma membership (bernilai RM65)
iii) Percuma penghantaran (bernilai RM10)

DAN

iv) Percuma 1 hadiah misteri daripada saya & Hafez (bernilai lebih RM500!!!)

Jika u olls memang dah decide nak beli 6 kotak, secara automatik harga sekotak SCP akan jatuh kepada harga ahli. Jadi, jumlah harga untuk 6 kotak tu bukan lagi RM1788 yer! Dah runtuh banyak ke bawah! Hehehe...

Nak tahu harga ahli? Tu kena PM atau Whatsapp saya kay! Takleh citer kat sini... rahsia kita2 ajer!

Haaa... kalau korang campur2 semua penjimatan kat atas tuh, dah berapa korang jimat? Banyak kan? Rugi tak grab peluang nie taw! Promosi sampai hujung bulan nie jer!

Okaylah, saya nak bersiap2 gi buat kek nie. Kalau ada sebarang pertanyaan, bolehlah contact saya kat 091-3753414 ya! Nanti ada masa, saya akan tulis lagi kay!!!

Babai!!!

0 comments:

Post a Comment