Monday, September 15, 2014

Khas Buat Mereka Yang Takder Akaun Facebook

posted by Mohd Yusof Rahmat

Salam Semua!

Mungkin ramai yang amik cuti ari nie kan? Yang mana bercuti tu, have fun okay! Yang mana terpaksa kerja tu, banyak2 la bersabar yer dek non! hehehe. Saya pun kerja jugak nih.

Ari nie saya ada kursus keusahawanan anjuran FAMA. Dia buat kursus kat Hotel Seri Malaysia. Alaaa... hotel biasa2 jer u olls! Kat JB nie pun bukannya banyak hotel 5 bintang macam kat KL ataupun Singapore tuh. Lagipun hotel nie murs2 untuk orang gomen buat kursus. Nak ikut saranan PM untuk save bajet ler tew!

Kursus nie cuma 1 hari jer. Dia jemput kami coz kami dah berdaftar dengan kelab My AgroSis, satu kelab lepasan ijazah/diploma yang berminat nak ceburkan diri dalam bidang perniagaan. Semoga kami berdua mendapat banyak manfaat daripada kursus nie. InsyaAllah.

Esok cuti umum kan? Apa plan korang? Saya mungkin berehat2 kat umah jer. Awal2 pagi esok saya kena hantar kek kat Chamek Kopitiam. Then mungkin balik umah & buat kerja2 yang berkaitan dengan Shaklee. Maklumlah, bisnes tengah baru nak naik. Kenalah korbankan sikit waktu berehat demi masa depan yang lebih cerah. Korang semua doakan saya supaya berjaya okay! Sayang korang ketat2!!!

Owh.. citer pasal Shaklee nih... saya baru dapat tau yang ada pembaca blog saya yang takder akaun FB. Jangan terkejut, ini kisah benar yer! Yelah, mungkin dia memang taknak buat akaun FB. Ataupun pernah ada akaun FB, tapi dah tutup atas sebab2 tertentu. Tu semua saya tak kisah, saya respect pilihan masing2.

Cuma mungkin ada beberapa poster tentang produk2 Shaklee yang golongan ini ketinggalan. Kebanyakan poster memang saya upload kat FB. So, kat sini, saya nak upload beberapa poster buat mereka. Korang2 yang dah pernah tengok kat FB tuh... harap bertabah sikit yer. Kalau nak baca sekali lagi pun, dipersilakan...

Buat masa ni, saya nak upload poster2 tentang produk Vivix jer dulu. Poster2 yang lain tu mungkin di waktu yang akan datang. Kalau tak nampak tulisan tu kecik sangat, korang boleh klik kat gambar tu, nanti dia enlarge. Pastu save ler.

(credit kepada Hafez, pemilik sebahagian besar poster2 di bawah)

Perbandingan antara Vivix dengan beberapa produk anti-penuaan di pasaran

Vivix mengandungi kandungan anti-oksidan yang jauh lebih tinggi

Bahan2 utama di dalam Vivix

Kelebihan-kelebihan Vivix

Vivix sangat elok untuk pelbagai jenis penyakit

Bagaimana Anggur Muscadine membantu sebagai agen anti-oksida

Dos pengambilan Vivix setiap hari

Kenapa Anggur Muscadine amat penting untuk tubuh kita

European Elderberry merupakan salah satu rumusan Vivix
Okaylah, cukup untuk hari nie. Nanti saya tulis lagi kay! Kalau nak contact saya, no telefon saya akan kat sebelah kanan blog nih. Jangan malew2 kay! takmo beli sekarang takper, kita boleh story2 dulu. Bila ada rezeki lebih nanti, bolehlah beli ngan saya yer!

Selamat bekerja!!!

P/S: Alamat blog nie, kalau korang nak share/emailkan kat kengkawan lain pun boleh. Mungkin informasi2 kat dalam nie berguna buat mereka.

0 comments:

Post a Comment